مورینیو :" دروگبا مثل قبل نیست "
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2013/03/19/primera/1363657621_874906_1363657699_noticia_grande.jpgسفر برق آسای مورینیو برای دیدن گالاتاسرای در زمین کایزری اسپور ، فرصتی بود که مربی پرتغالی آمادگی دو تن از شاگردان سابقش یعنی اشنایدر و دروگبا را ببیند . مربی پرتغالی به خبرنگاران ترک یک جواب خیلی کوتاه داد :" تیم سرسختی خواهند بود . " اما منابع باشگاه ترکیه ای در مورد تفکرات دیگر او نیز پرده برداشتند . 
مورینیو در استادیوم کایزری با شوتا آرولادزه همکلام شد . شوتا مربی تیم کاظم پاشا در لیگ ترکیه است . این دو همدیگر را از زمانی که مربی پرتغالی دستیار فن خال بود می شناسند . مورینیو به شوتا گففته است :" گالاتاسرای خیلی قدرتمند است و توان فنی بالایی دارد . اشنایدر بهتر شده و در فرم خوبی است . " بازیکن هلندی دو شوت به چارچوب شد که یکی از آنها گل شد .
اما حسش در مورد دروگبا متفاوت بود . " مثل قبل نیست . در فرم خوبش قرار ندارد . " مهاجم 35 ساله ساحل عاجی دو پاس گل داد و یک بار در دقیقه 90 شوت به بیرون چارچوب زد . او در 501 دقیقه در گالاتاسرای فقط یک گل زده و از لیست تیم ملی کشورش برای بازی با گامبیا در روز یکشنبه بازمانده است .
مورینیو از هیجان هواداران گالاتاسرای هم سورپرایز شد . با این که این بازی در 600 کیلومتری استانبول برگزار می شد ، بسیاری از هواداران این مسافت را پیموده بودند تا از تیمشان حمایت کنند . در سکوهای استادیوم کایزری اسپور پارچه نوشته ای با این شعار دیده می شد :" مادرید ، واقعی نیست . گالاتاسرای واقعی است . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 14:32 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 355
بازدید کل : 123180
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1